Subject: Digit konverents, 4.10.2024
From: Mart Lättekivi <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>, "Noora Ustav" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 09:49:29 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Kirjutan teile DIGIT konverentsi tiimist. Plaanime korraldada 4. oktoobril 
Tartu Kammivabrikus konverentsi, millest võtab osa umbes 500 osalejat. 
Konverents avab oma uksed hommikul kell 09:00 ja sulgeme uksed külalistele 
hiljemalt 17:30.

Põrandaplaani alusel oleme koostanud ka evakuatsiooniplaani, mille leiate 
manusest. Ainukesed füüsilised takistused, mis meil ees on, on teise korruse 
moltonseinad, millele me oleme lisanud kaks trassiraamiga eraldatud väravat, 
mis toimivad evakuatsiooniteede ja sissepääsudena. Märgin ära ka selle, et 
konverentsi lavadel olevad toolid plaanime omavahel kinnitada.

Toitlustusala asub meil maja taga. Autode vahed on 2-3 meetrit, et oleks 
piisavalt ruumi liikumiseks evakuatsiooni korral.

Tiimi on on teavitatud evakuatsiooniteedest ning tegevusest hädaolukorra 
puhul. Kui teil on igaks juhuks saata infoleht, mida saaksime tiimile 
edastada avaliku sündmuse hädaabi puhuks, oleks meeletult hea.

Kas teil oleks vaja meie poolt veel infot sündmuse kohta või piisab 
praegusest ülevaatest?

Võtmeisikud
Ürituse produtsent: Mart Lättekivi, 5660 4393
Ürituse peakorraldaja: Noora Ustav, 5881 0289

-- 

Tervitades
Mart Lättekivi
[email-masked] <mailto:[email-masked]>